Temno

I Cheated 

Naroči
Ogledi 9 mio.
96% 490 000 17 000

Wear Maverick Clothing ► maverickclothing.com
Sorry Josie :(
SUBSCRIBE FOR DAILY VLOGS! ► bit.ly/Subscribe2Logan

Watch Previous Vlog (She Will Have My Baby) ► sltv.info/label/aJuG0qjCqomGrG8/video

ADD ME ON:
INSTAGRAM: LoganPaul
TWITTER: LoganPaul

Watch our IMPAULSIVE Podcast ► sltv.info
OR IMPAULSIVE CLIPS ► sltv.infoclips

I’m a 25 year old manchild living in Los Angeles. This is my life.
sltv.info

Objavljeno

 

19. avg. 2020

Skupna raba:

:

prenesi:

Nalaganje....

Dodaj na:

Moj seznam predvajanja
Poznejše gledanje
Komentarjev 0   
zakaria abu ramadan
zakaria abu ramadan Pred 7 minutami
You're a bunch of fucked up ppl
Tater Kilgore
Tater Kilgore Pred dnevom
when your watching the beginning you can see when Logan smashes the bottle he scares the shit out of broley
Alanies Guzman
Alanies Guzman Pred 3 dnevi
I miss you guysssssssssss
undying ghoul
undying ghoul Pred 5 dnevi
No cap this shit was funny asf
BATFX
BATFX Pred 6 dnevi
2:30 What?🤣
Jonathan Pezzati
Jonathan Pezzati Pred 9 dnevi
what I just watched. pure gold
Isaiah Thomas
Isaiah Thomas Pred 9 dnevi
my man had a thresome with anabells sisters
Ethan Humphreys
Ethan Humphreys Pred 9 dnevi
I can't work out if I feel sorry or am happy for Dave for the end skit! 😂
Pranit Jhunjhunwala
Pranit Jhunjhunwala Pred 10 dnevi
Plot twist it was real but they love each other too much
DimAngelProductions
DimAngelProductions Pred 10 dnevi
Isn’t this shit for kids
RUSH
RUSH Pred 10 dnevi
The second ghost was for sure George 😂💔
My Opinion
My Opinion Pred 11 dnevi
When a 23mil. butthead needs clickbait.
JayBiccs
JayBiccs Pred 11 dnevi
THE 6TH OF JUNE 2021🔥 LOGAN "THE MAVERICK" PAUL 🥊VS🥊 FLOYD "MONEY" MAYWEATHER WHO WILL WIN?! 🥇🏅🏆🔥🔥🔥
Lucky Atienza
Lucky Atienza Pred 12 dnevi
This is the first time i watch logan Paul and it was really awesome! Hoping that he notice me ? 🇵🇭🇵🇭🇵🇭🇵🇭
Krik
Krik Pred 12 dnevi
bro at the end i think dave is kissing josie
Adrian Cano
Adrian Cano Pred 12 dnevi
Sasa. fnbr
Sasa. fnbr Pred 14 dnevi
Am I watching SLtv or?😂
HONDA HR
HONDA HR Pred 16 dnevi
I honestly really want to put it on the sisters, and on your girlfriend ..! 🤣😂
z3pt gamimg
z3pt gamimg Pred 17 dnevi
Plot twist it was actually josie
Withered toy freddy films
This is why i dont like the pauls
SharpyVFX
SharpyVFX Pred 19 dnevi
F u
Olivia Morris
Olivia Morris Pred 20 dnevi
I knew it was a prank!!!!
Ranie Jr. Manus
Ranie Jr. Manus Pred 22 dnevi
yo that was josie HAHAHA
Macafee
Macafee Pred 22 dnevi
Dude when Logan popped up in that wig... gold 😂👍
Ali Chehab
Ali Chehab Pred 24 dnevi
A moment of silence for people who thought it was real
Ali Chehab
Ali Chehab Pred 24 dnevi
when he started smacking the ghost's ass in the water container 😂😂😂
Louis Ashbrook-Martin
Louis Ashbrook-Martin Pred 22 dnevi
you literally stole a comment from 9 months ago with the exact same words tf-
Willnix
Willnix Pred 24 dnevi
the damn movie thing at the end was so funny lmao
Amy Allcock
Amy Allcock Pred 26 dnevi
Hahahahahahahahaha honestly I never liked ur vids at first because of everyone's opinion on you and ur brother but ur both sooooo funny and are obv not bad people...... Jelousey is an illness 💕💕💕
Tomi Trebicka
Tomi Trebicka Pred 27 dnevi
Even if he cheated nobody cares
OniPuni
OniPuni Pred 28 dnevi
This felt like a fever dream
Sam Dilworth
Sam Dilworth Pred 29 dnevi
Anyone ever seen Roman Atwoods cheating prank backfire on him 😂.
Luna Lovegood
Luna Lovegood Pred 29 dnevi
0:10 WOW LOGAN 10 SECONDS IN AND I ALREADY SAID NO
Luna Lovegood
Luna Lovegood Pred 29 dnevi
4:57 I need holy water
Luna Lovegood
Luna Lovegood Pred 29 dnevi
4:03 wtf. wtf. wtf logan
Edianna Reyes Ovalle
Edianna Reyes Ovalle Pred 29 dnevi
Lol his face when the creepy chicks submerged
KTgames
KTgames Pred mesecem
That cinematography though
Harsh Kasundra
Harsh Kasundra Pred mesecem
Who is watching after they broke up :/
savageant 925
savageant 925 Pred mesecem
Anyone who's drank Jaeger knows you are making some kind of face especially if it's Jaeger straight
Gurji The White
Gurji The White Pred mesecem
Oh she didn't
Sam Henry
Sam Henry Pred mesecem
Wait is it just me or in the end that didn't sound like logan
reviewfor thetube
reviewfor thetube Pred mesecem
Wtf lol
YAYEET YANØW
YAYEET YANØW Pred mesecem
your blogs aren't as good as they were
Pug Life
Pug Life Pred mesecem
Did they stay together
The Fire Samurai
The Fire Samurai Pred mesecem
This kid is irl hilarious.
SaucY Boi
SaucY Boi Pred mesecem
Epic pronk
Xavier Valencia
Xavier Valencia Pred mesecem
Just why what the fuck
Cristian Cabrera
Cristian Cabrera Pred mesecem
They have the same nails
Tyler Rivard
Tyler Rivard Pred mesecem
Did he smash his friends for with that glass XD
Adriana Sparkles
Adriana Sparkles Pred mesecem
Oh jeeeeheeeeas look out.
Pain
Pain Pred mesecem
Chu papi mu yanu
Mushtiar Engineer
Mushtiar Engineer Pred mesecem
Tel Me ur equipment
J. Bennett
J. Bennett Pred mesecem
God and Jesus are great read the Bible Jesus can come any time turn your life to God before it’s to
Let’s Go my guy
Let’s Go my guy Pred mesecem
Said brolly
Ianbear64
Ianbear64 Pred mesecem
4:52 in that’s not Logan’s voice, Idc if it’s for a skit break up with her man 😂
Jacky Teoh
Jacky Teoh Pred mesecem
It’s the cameraman David lmao
Chou Papi
Chou Papi Pred mesecem
Even it was clickbait but the scene was so lit😂
K1NGZ XCIV
K1NGZ XCIV Pred mesecem
Stop putting hate comments I cant like all of them
Ritupan Hazarika
Ritupan Hazarika Pred mesecem
Stop shaking the camera or use a camera with a better optical image stabilization
The Dev Podcast
The Dev Podcast Pred mesecem
1:27 "oh nice" LMAO
Savannah Walters
Savannah Walters Pred mesecem
Logan 4 life
Savannah Walters
Savannah Walters Pred mesecem
How has watched over 174 videos of Logan Paul
Yosef Alexandre
Yosef Alexandre Pred mesecem
This man 😭😭
Hi im Hopro
Hi im Hopro Pred mesecem
Ytb recommendation strikes again
APOORV SRIVASTAVA
APOORV SRIVASTAVA Pred mesecem
Cancer
Mikhail Kunekustev
Mikhail Kunekustev Pred mesecem
Me : bro wtf
Punjabi Kalol
Punjabi Kalol Pred mesecem
Bomb 😂😂
John Corona
John Corona Pred mesecem
is it me or is the camrea man in there while she taking a shower
Pouya0820
Pouya0820 Pred mesecem
Ma boys Mike’s channel is way better than this septic tank
Yeezee Yeet
Yeezee Yeet Pred mesecem
'So Sorry'
Hi-Ram
Hi-Ram Pred mesecem
I miss Logan’s and Josies relationship ngl.
Yusuf Uçar
Yusuf Uçar Pred mesecem
türk var mı lan
Jesus Ibarra Quiroz Jr
do not get it
ameron ard
ameron ard Pred 2 meseci
start doing youtube again
Abdul Noori
Abdul Noori Pred 2 meseci
people who think that the story at the end of the video is fake 🤡🤡🤡🤡
uncle harley
uncle harley Pred 2 meseci
I feel sorry for the editor
Big Feet Yoda
Big Feet Yoda Pred 2 meseci
Wtf
Mowliid Mohamed
Mowliid Mohamed Pred 2 meseci
3:33 crazy story pt 4
EKwote
EKwote Pred 2 meseci
Am I the only one that misses his old videos
DAVIDEK11 XD
DAVIDEK11 XD Pred 2 meseci
Polska gurom
عجوز اربعينه اققق
وين ترجمه💔🙂
Stud 51
Stud 51 Pred 2 meseci
Am I the only one or we need a Logan Paul movie
Ava Conoley
Ava Conoley Pred 2 meseci
pfffft an ad came up before the video saying “ my husband was cheating on me...and this is how i found out”
Elliott Goodall
Elliott Goodall Pred 2 meseci
Logan paul
lé baseball player
lé baseball player Pred 2 meseci
Damn that catch was SMOOTH as hell
spillzz 123
spillzz 123 Pred 2 meseci
God bless
Kilo
Kilo Pred 2 meseci
If someone ever cheats on me again, I want this to be how. 🤣🤣🤣 Edit: I jinxed myself really bad...
Kilo
Kilo Pred 2 meseci
@ShockBass 17 years.
ShockBass
ShockBass Pred 2 meseci
@Kilo damn im sorry man, how old are you?
Kilo
Kilo Pred 2 meseci
@ShockBass second girl.
ShockBass
ShockBass Pred 2 meseci
@Kilo second girl or second time with the same one?
Kilo
Kilo Pred 2 meseci
@ShockBass I don't think people want me for me, just my body. Girls seem to have made that clear time after time.
XxMelonLikeDaBeezxX
XxMelonLikeDaBeezxX Pred 2 meseci
I don't like you.
Clickity
Clickity Pred 2 meseci
he cheated
Babar Ali
Babar Ali Pred 2 meseci
Anomaly scan
Sorreal
Sorreal Pred 2 meseci
LLOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
It's Roys
It's Roys Pred 2 meseci
mannn i love ur vlogs
Parth Vyas
Parth Vyas Pred 2 meseci
😝😝🤣🤣
2a
2a Pred 2 meseci
He could have chose a better woman ... She is not that beautiful
JB averagegaming
JB averagegaming Pred 2 meseci
This was gold
Sasha Al
Sasha Al Pred 2 meseci
اللهم انك سلطت علينا عدواً بصيراً بعيوبنا مطلعاً على عوراتنا يرانا هو وقبيله من حيث لانراهم اللهم فأيْسهُ منا كما أيسته من رحمتك وقنطه منا كما قنطته من عفوك وباعد بيننا وبينه كما باعدت بينه وبين جنتك 🤲🏻 ❤️ اللهم اني اعوذ بك من الهم و الحزن و العجز و الكسل و البخل و الجبن و اعوذ بك من غلبة الدين و قهر الرجال🤲🏻❤️ سبحان الله و بحمده الحمد لله ولا اله الا الله و الله اكبر تبارك الله استغفر الله العظيم و اتوب اليه اللهم صلى وسلم على نبينا محمد❤️
biggestgamer
biggestgamer Pred 3 meseci
mean she cheated on you it fair
Delta
Delta Pred 3 meseci
Who the fuck is liking this video LMAO
Traxx
Traxx Pred 3 meseci
POV: This came up on your recommended in 2021 and you thought they were back together.
Yevgeniy Fureyster
Yevgeniy Fureyster Pred 3 meseci
Hmmmm .., ok!
Love Life
Love Life Pred 3 meseci
That's Fucking Hilarious I Feel Like I'm Watching Netflix Movie U Guys Should Make A Movie
TIKOBE
TIKOBE Pred 3 meseci
this shit is dum lmao
Nicola Maxwell
Nicola Maxwell Pred 3 meseci
This guys a total fool
Alexander
Alexander Pred 3 meseci
yikes
Naprej
WE DID IT ON A PLANE!
4:03
LOGAN AND JOSIE BROKE UP
6:15
I Hate Jake Paul.
5:48
Ogledi 7 mio.
Hollywood Changed Us...
4:09